.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد


? کارگروه بهبود روابط دولت و مراجع؛ براي ارتقاي هر چه بيشتر روابط دولت و مراجع، کارگروه ويژه تشکيل شده است. به گزارش «الف»، به منظور دريافت و کاربست سريع تر نظرات مراجع، کارگروه مشترکي متشکل از نمايندگان دولت و روحانيت تشکيل شده است. مقرر شده است در اين کارگروه حجج اسلام آقايان مصلحي (اولين مشاور رئيس جمهور در امور روحانيون)، آشتياني (نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي) و آقاتهراني (نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي) از طرف دولت شرکت داشته باشند و سه نفر ديگر نيز از جامعه مدرسين حوزه علميه قم معرفي شوند. اين کارگروه زير نظر آيت الله محمد مومن عضو جامعه مدرسين و از استادان برجسته حوزه علميه فعاليت خواهد کرد.

? تلاش وزارت صنايع براي مديريت شرکت هاي واگذارشده؛ وزارت صنايع در تلاش است مديريت شرکت هاي واگذارشده در چارچوب سياست هاي کلي اجراي اصل 44 را در اختيار بگيرد.

به گزارش «الف»، از شرکت هاي

1- شرکت فولاد مبارکه

2- شرکت ملي صنايع مس ايران

3- شرکت آلومينيوم ايران

4- شرکت فولاد خوزستان

5- شرکت چادرملو، غير صدر اصل 44 ولي مهم

6- شرکت فولاد آلياژي يزد، غير صدر اصل 44 ولي مهم به عنوان شرکت هاي يادشده نام برده مي شود.

? هيات 300 نفره ايران؛ هيات همراه محمود احمدي نژاد که قرار است سفر پنج روزه خود به سه کشور امريکاي لاتين و دو کشور آفريقايي را از امروز آغاز کند بيش از 300 نفر خواهد بود. به گفته سفير ايران در برزيل 150 نفر از تجار در اين سفر او را همراهي خواهند کرد.

? دستبرد به سفارت ايران در فرانسه؛ روزنامه فرانسوي «لوموند» در خبري به نقل از منابع قضايي مدعي شد دادستاني پاريس دستور تحقيق بدوي در مورد دستبرد 600 هزار يورويي از دارايي هاي سفارت جمهوري اسلامي ايران در پاريس را صادر کرده است. به نوشته جهان نيوز اين تحقيق از طرف دادستاني پاريس به بريگاد جرم هاي فريبکارانه محول شده است.

? درخواست رسيدگي به وضعيت دلدم؛محمدتقي کروبي فرزند دبيرکل حزب اعتماد ملي طي نامه يي به مقامات قضايي تهران خواستار رسيدگي وي به وضعيت «صالح دلدم» شد. صالح دلدم از جوانان شاخه هنري حزب اعتماد ملي است که روز 27 خرداد بازداشت شد.

? محدوديت هاي جديد؛ باخبر شديم شهاب طباطبايي و مهدي محموديان در تماسي با خانواده خود اعلام کردند اين هفته به ملاقات آنها نيايند. همچنين خبرها حاکي است تمامي ملاقات هاي بند 209 اوين قطع شده است.

? بازداشت شش دانشجو؛ شش دانشجوي دانشگاه علامه طباطبايي بازداشت شدند. به گزارش خبرنامه اميرکبير، حميد قهوه چيان، عليرضا موسوي، احمد ميرطاهري، عليرضا زرگر، امير کاظم پور و ياسر معصومي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي در عصر روز پنجشنبه بازداشت شدند. اين دانشجويان در عصر روز پنجشنبه در يک کافي شاپ در تهران بازداشت شدند و مشخص نيست به چه محلي منتقل شده اند.

? تاييد يک حکم؛ خبرها از تاييد حکم اعدام محمدرضا زماني از متهمان حوادث پس از انتخابات حکايت مي کند. وي در دادگاه حوادث اخير مورد محاکمه قرار گرفته و حکم وي به دادگاه تجديدنظر ارسال شده بود.

? قطعي مکرر برق در تهران؛ به رغم گذشت دو ماه از فصل پاييز و آغاز سرما و به تبع آن کاهش محسوس استفاده از کولر و وسايل پرمصرف خنک کننده، قطع طولاني مدت برق در برخي مناطق تهران باعث نارضايتي شهروندان شده است. در دو هفته اخير در منطقه 9 تهران بارها قطعي برق رخ داده و تنها در يک مورد در جمعه هفته گذشته از ساعت هشت تا 12 با قطع برق مواجه شدند. تماس با شماره هاي اعلام شده در خصوص قطع برق نيز بي فايده است. ساير مناطق شمال و شرق تهران هم با اين مشکل مواجه هستند.

? تغييرات گسترده در صدا و سيما؛ عزت الله ضرغامي که پس از تمديد حکمش وعده تغييرات گسترده يي را در اين سازمان از لحاظ شکلي و محتوايي داده بود به زودي اولين تغييرات خود را کليد مي زند. به گزارش «پرچم» شنيده ها حاکي از آن است که علي دارابي عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و قائم مقام فعلي ضرغامي به زودي به جاي مرتضي ميرباقري به عنوان معاونت سيماي رسانه ملي منصوب مي شود؛ هر چند دارابي هنوز پاسخ قطعي به جانشيني ميرباقري نداده است.

? زوج نمونه کشور؛ غلامعلي حدادعادل و همسرش خانم ماهروزاده به عنوان زوج نمونه جشنواره زوج خوشبخت ايران انتخاب شدند. به گزارش واحد مرکزي خبر قرار است در اين جشنواره از منتخبان فعال در حوزه ازدواج قدرداني شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.